Účel marketingu nabídky v realitách je především o tom, co nejlépe odprezentovat prodávanou nemovitost. Obsahový marketing je forma marketingu, zaměřená na tvorbu, publikování a distribuci takového obsahu, který je pro vybrané cílové publikum relevantní a hodnotný. Obsah kurzu: I. Úvod A. Definice obsahového marketingu a jeho význam v realitním sektoru B. Přehled: Jak může obsahový marketing zlepšit prezentaci a prodej nemovitostí C. Cíl článku: Poskytnout realitním profesionálům strategie pro efektivní využití obsahového marketingu II. Strategické plánování obsahového marketingu pro realitní sektor A. Stanovení cílového publika i. Výzkum trhu a identifikace potřeb zákazníků ii. Segmentace publika a personalizace obsahu B. Vytváření osobnosti značky realitní kanceláře i. Význam autenticity a důvěryhodnosti ii. Příběh značky a jeho vliv na zapojení zákazníků C. Výběr vhodných platforem pro distribuci obsahu i. Webové stránky a blogy ii. Sociální média a video platformy iii. E-mailový marketing a newslettery III. Tvorba hodnotného obsahu A. Profesionální fotografie a virtuální prohlídky i. Jak kvalitní vizuály zvyšují zájem o nemovitosti ii. Techniky pro efektivní prezentaci nemovitostí B. Edukační a informační články i. Průvodce procesem koupě nemovitosti ii. Tipy pro prodejce a kupující C. Video obsah i. Využití videí pro ukázku nemovitostí a okolí ii. Testimoniální videa a příběhy spokojených klientů D. Interaktivní obsah 1. Infografiky a interaktivní mapy 2. Kalkulačky hypoték a návratnosti investic IV. Optimalizace a propagace obsahu A. SEO (Search Engine Optimization) pro realitní obsah i. Klíčová slova a jejich význam pro vyhledávání nemovitostí ii. Optimalizace pro lokální vyhledávání a Google My Business B. Sociální média a reklama i. Cílené reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu ii. Sdílení obsahu a angažovanost uživatelů C. E-mail marketing i. Personalizované e-mailové kampaně ii. Automatizace a sledování reakcí příjemců V. Měření úspěšnosti a optimalizace strategie A. Analýza dat a sledování KPI (Key Performance Indicators) B. Feedback od klientů a jeho využití pro zlepšení obsahu C. A/B testování a adaptace strategie podle výsledků VI. Případové studie a reálné příklady úspěšného obsahového marketingu v realitách A. Příklady efektivních kampaní B. Rozbor konkrétních strategií a jejich výsledků C. Inspirace a nápady pro realitní profesionály VII. Závěr A. Shrnutí klíčových bodů B. Význam stálého vzdělávání a adaptace na nové trendy v obsahovém marketingu C. Výzva pro studenta k aplikaci naučených strategií ve své praxi VIII. Call to Action A. Nabídka konzultací nebo služeb v oblasti obsahového marketingu pro realitní profesionály B. Odkazy na další zdroje a materiály pro rozšíření znalostí C. Vyzvání studentů k interakci Tento kurz je navržen tak, aby poskytl realitním profesionálům komplexní pohled na využití obsahového marketingu pro zvýšení prodejnosti nemovitostí a zlepšení jejich online prezentace. Obsah by měl být informativní, hodnotný a přístupný, s důrazem na praktické příklady a reálné případové studie.

Kurz zahrnuje

1 Sekce

4 Lekce

2600 
Jste již uživatelem?  Přihlásit se